גפני משיב אש: "כל מה שפירון אמר אצליכם בשידור – הוא שקר גמור" • האזינו

    דוד לזר No Comments on גפני משיב אש: "כל מה שפירון אמר אצליכם בשידור – הוא שקר גמור" • האזינו
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הריאיון הערב (שלישי) ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' עם שר החינוך לשעבר שי פירון, הגיב יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לדבריו של פירון ואמר כי "כל מה שהוא אמר הערב ב'קול חי' הוא שקר גמור".

    פירון בראיון בלעדי: "טעינו בדיאלוג עם החרדים" • האזינו

    "שמעתי את הריאיון מקודם שלכם עם שי פירון ושמעתי איך הוא התייפייף אצלכם, אני לא את הבמה שאתם נותנים לו, שיגדיר בדיוק  למה הילד בשדרות שסובל מקסאמים בדיוק כמו הילד החילוני – למה בגלל שהוא לומד בחינוך העצמאי – לא מגיע לו קייטנה בקיץ?, מה זה קשה לדיאלוג ולריבון, אני הריבון לא הוא", תקף גפני את פירון.

    "למה אישה שיוצאת לעבוד ומגיע לה סבסוד במעונות יום על פי כל הקריטריונים –  לא תקבל סבסוד רק בגלל שבעלה לומד בכולל?, הרי זה מגיע רק מגיע מרשעות של פירון וחבריו, העם זרק אותו לאופוזיציה הוא לא הריבון".

    גפני הוסיף לתקוף את פירון ואמר כי "לפירון מותר להכות בציבור החרדי ללא רחם, הזוי שבמדינה דמוקרטית מכים ציבור שלם, את הילדים והתינוקים החרדים ואת מוסדותיו, סמינרים כוללים בישיבות בתי הספר – וזאת רק בגלל העובדה שהוא חרדי".

    "שי פירון הכה ללא רחם – עכשיו הוא בא לרדיו החשוב 'קול חי' – והוא מתייפייף?", תקף גפני והוסיף, נכון שפיניתי אליו – אבל כמו שפונים אל הפריץ".

    גפני התייחס לדבריו של פירון שאמר שדווקא העסקנים החדרים הם אלו שמיצרים את השנאה, "לא דיברתי נגד יש עתיד, גם אחרי תוצאות הבחירות וזאת על פי בקשת נתניהו, אני מופיע בכל מקום בפני החילונים, בצבא באוניברסיטאות, אני מדבר איתם, אני זה שפועל ועובד כמו חמור להוריד את מפלס השנאה. אני רוצה ליצור שנאה וקיטוב?".

    "אתם נתנים לו במה לשקרים שלו, אני לא מנהל את הרדיו. זה לא התפקיד שלי. חשוב שהמאזינים ידעו כי כל הדברים שהוא אמר – כולם שקר, פשוט לא יאומן איך החי מכחיש את החי".

    גפני התייחס לבשורת סבסוד הקייטנות החרדיות ואמר כי "אני שמח לבשר שאנחנו מתקנים דבר אחר דבר, כעת אנחנו מתקנים את ענין הקייטנות. יצא קול קורא שכמו שיש תקצוב בחינוך הממלכתי יהיה גם בחינוך החרדי וזה מתבצע עכשיו".

    "אני כבר כמה ימים עובד על הענין הזה. רק הודעתי שאם הענין לא יסודר לאלתר, כבר מחר אעדר מועדת הכספים בכדי לשמור על הנכדה שלי בבית בגלל שלא יהיה לה קייטנה, והדברים החשובים של מדינת ישראל שידרשו את אישור ועדת הכספים – יצטרכו להמתין".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות